tisdag 1 oktober 2013

Shoppat lite

Idag hämtade jag ut mitt andra par glasögon som jag verkligen trivs i och trivdes i direkt när jag provade dem första gången.


Efter jag hämtade ut dessa snyggingar passade jag på att shoppa lite så först blev det ett besök på H&M
där jag handlade det ni ser här under:

Mössan och vantarna är till prinsen och jag tyckte de var så söta.

Med tanke på att jag bara har en rosa blusher så blev det att jag
köpte en mer passande nu i och med min hårfärg.


Efter besöket på H&M gick jag in på Gina Tricot och skulle prova ett par snygga byxor men jag kände mig kortare i dem så de fick inte följa med hem men vad som fick kan ni se här under:

Ett par supersnygga och sköna boyfriend jeans i strl 36 som
satt helt perfekt.

Ett par vinröda thermo leggings då jag redan har ett par svarta
och tycker de är perfekta nu när det går mot kallare tider.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Previous Post Next Post Back to Top