måndag 14 oktober 2013

Framtida inredning kanske

Sitter och drömmer lite om framtiden när det kommer till inredning och barn vilket jag kan komma på mig själv att göra ibland speciellt till prinsen här hemma.
Jag hittade en för mig okänd sida vid namn Barnrummet.se som har mycket roligt på sin hemsida när det kommer till inredning för barn.

I kategorin sängar hittade jag följande två favoriter:

 Prinsess himmelsäng Junior Spiderman barnsäng junior
Sängkläder jag gillade:
Prinsessor Bäddset Superpaket 4 i 1Spiderman Bäddset Junior Superpaket 4 i 1 Manchester United Påslakan/Sängkläder

En annan kategori är förvaringskista/förvaringslåda där jag hittade:
Prinsess förvaringskista med ryggstödSpiderman förvaringskista med ryggstöd
När det kommer till skrivbord hittade jag två favoriter där också:
Disney Prinsess SkrivbordSpiderman/Spindelmannen Skrivbord
Under taklampor gillade jag följande bäst:
Disney Prinsessor TaklampaSpiderman taklampa
Till golvet hittade jag följande mattor:
Disneys Prinsessor BarnmattaSpiderman barnmatta
Bokhyllor:
Disney Prinsess BokhyllaSpiderman bokhylla

Ja, detta är lite av favoriterna jag har hittat här på Barnrummet.se :)
Gå in du också och kolla in om du hittar något du gillar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Previous Post Next Post Back to Top