måndag 30 september 2013

2013-09-30: Min dag

Idag var det sista föreläsning på första delkursen i Barnlitteratur och det
har varit en intressant delkurs med bra föreläsningar och seminarium.

Innan jag begav mig mot tåget passade jag på att ta lite bilder på mig
och visa hur glad jag var (inte alls för att prova ny funktion på kameran).

Efter föreläsningen missade jag första tåget hem så fick sitta och
vänta i 20 minuter sen när jag går på tåget träffade jag på en bekant
som jag pratade med hela tågresan sen tog vi bussen hem tillsammans
och fortsatte prata tills vi skiljdes åt vilket var trevligt.
Det var så trevligt att jag glömde hämta ut två paket uppe vid stationen.

Nu sitter jag här och kopplar av efter en bra och trevlig dag 
samt är just nu proppmätt efter en lyckad matlagning :)



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Previous Post Next Post Back to Top