måndag 14 oktober 2013

2013-10-14: Min måndag

Idag kom prinsen hem till oss igen och det är otroligt hur mycket man har saknat att ha honom hemma trots att han inte är ens egna kött och blod dock hann jag inte träffa honom så jätte mycket idag tyvärr.
När prinsen kom hem höll jag på att göra vid mig för jag skulle iväg och fika.

Gammal bild på oss två:)
Personen jag fika med var en gammal tjejkompis som jag gillar mycket men inte träffar så ofta tyvärr.
Det var riktigt trevligt med lite tjejsnack och att äntligen få träffa henne igen.

När jag kom hem blev det att äta lite middag som bestod av pannkakor vilket aldrig fel och just nu slökollar jag på The Dark Knight med mitt hjärta samtidigt som jag läser lite inför morgondagens föreläsningar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Previous Post Next Post Back to Top