måndag 14 oktober 2013

Snygga kläder

Sitter och kollar på Bubbleroom då jag känner för att beställa lite snygga höst/vinterkläder för i år då mycket av det jag hade på mig förra året är för stort då jag numera är en S/ stor XS.

VILA Romance Knit Top Burnished Lilac Bubbleroom.seVILA Bam Cardigan Plum Perfect Bubbleroom.se

Tröjorna verkar vara riktigt sköna och några som jag verkligen hade kunnat tänka mig att använda nu under höst/vintertiden speciellt den långa cardiganen.
Älskar verkligen färgen på den och den passar verkligen bra in med min hårfärg skulle jag tippa på.

Det jag gillar med den andra tröjan är att den känns lagom fin och kan passa bra både privat och i till exempel skolan.
En annan sak jag gillar med tröjan är att det är lite romantiskt över den samtidigt som den är höstig och kan passa alla typer av personer.



Nu kanske ni undrar hur jag hade tänkt matcha dessa tröjor med och jag har tänkt matcha med jeansen nedanför i alla fall om man kan ta av hängslena.
SALLY&CIRCLE Braces Baggy Jeans 687 DK Wash Bubbleroom.se
Det som gör att jag dessa jeansen är ju givetvis att där är hängslen som verkar vara lite fräcka och
för att detta är inget jag brukar använda men någon gång ska bli första eller?

Vad skulle ni säga om dessa kläderna till mig?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Previous Post Next Post Back to Top